"Nem élhetsz mások elvárásai szerint. Azt kell tenned, amit te helyesnek gondolsz, még akkor is, ha ezzel megbánthatsz olyanokat, akiket szeretsz."

2009. november 22.

500!

Ez év Október 6-án indítottam útjára a Csodaszarvast ... és ma, 48 nappal később az 500.!!! látogatót köszönthetem az oldalon! Nagyon nagy öröm számomra, hogy ebben az elvadult világban, amelyben élünk, ennyien látogattok el a blogomra nap mint nap! Nem különösebben "hirdettem" az oldalt sehol, csak akinek úgy gondoltam,hogy talán érdekelheti, megemlítettem. És lám, naponta kúszott fel a látogatók száma egyre feljebb. Valójában nem számítottam rá. Azt gondoltam réteg-téma, de be kell látnom, hogy ez a "réteg" elég széles lehet! No és az sem biztos, hogy nem nől tovább...
Köszönöm, hogy kíváncsiak vagytok Rám -mert hát végsősoron ez az oldal mégiscsak az én lelkivilágomat tükrözi-, és külön köszönöm azoknak, akik megtisztelnek a véleményükkel!
Továbbra is igyekszem rászolgálni méltó figyelmetekre!
Kívánom Néktek, hogy ADJON AZ ISTEN SZEBB JÖVŐT!

Nincsenek megjegyzések: